Bioderma Matriciane Multi-Défense

Veľmi živo si ešte spomínam na časy, keď som mala okolo 15 rokov, pubertu som prežila bez akné a na pleti som nemala ani jeden nedostatok. Veselo som chodila spávať neodlíčená, žiaden hydratačný krém som nepoužívala (možno akurát tak obyčajnú Niveu raz za čas) a aj opaľovacie krémy s ochranným faktorom som zanedbávala. Nevedela som si totiž predstaviť, že pevnú a pružnú pokožku nebudem mať večne. Akonáhle som prekročila „magický“ vek dvadsiatku, začala som byť starostlivosťou o pleť naopak tak trochu posadnutá.

Myslím, že nikto nechce vyzerať staršie ako je jeho skutočný vek a čím sme starší, tak tým nám viac lichotí, ak nám ľudia hádajú menej rokov. Súčasná doba je presýtená túžbou vyzerať dokonale a mlado a vrásky sú v módnych časopisoch a reklamách úplné tabu. Preto mnoho žien nadobudne pocit, že vrásky ani v reálnom živote nemajú svoje miesto, čo je len smutný dôkaz toho, v akej zdeformovanej spoločnosti žijeme.

Jasné, že ani ja nevítam každú novú vrásku s otvorenou náručou, ale to neznamená, že sa mi viacej páči natiahnutá a vyžehlená pokožka bez schopnosti prejaviť akúkoľvek emóciu. Ja som si radšej zvolila inú cestu. Myslím, že dostatok spánku a pravidelná hydratácia zvonka, aj zvnútra mi pomôžu udržať moju pleť v dobrom stave čo najdlhšie a keď sa mi na tvári zjavia nejaké hlbšie vrásky dúfam, že už v tom čase budem mať toľko rokov, že mi to bude jedno :)

Do svojej pravidelnej starostlivosti o pokožku som zaradila krémik od Biodermy určený pre ženy staršie ako 25 rokov Matriciane Multi-Défense. Tento produkt posilňuje prirodzenú obranyschopnosť pleti a chráni ju pred negatívnymi vplyvmi vonkajšieho prostredia (znečistené ovzdušie od smogu, stres...), ktoré ohrozujú jej mladistvý vzhľad a urýchľujú prvé prejavy starnutia pleti. Čím je pokožka staršia tým viac stráca schopnosť regenerácie a preto sa stáva krehkou a menej flexibilnou, čiže začínajú sa objavovať prvé vrásky, ktoré sa časom viac a viac prehlbujú. Matriciane Multi-Défense má príjemnú takmer gélovú konzistenciu, ktorá sa ľahko (a hlavne rýchlo) vstrebáva a nezanecháva na pokožke mastný film.



Tento krém používam každý deň už mesiac a pol a musím povedať, že som s ním veľmi spokojná. Zatiaľ žiadne výrazné vrásky nemám (iba maličké mimické pod očami), takže nemôžem posúdiť, či Matriciane Multi-Défense vrásky vyhladzuje, ale čo rozhodne môžem potvrdiť je fakt, že po použití tohto krému je pleť hodvábne jemná a pripadá mi žiarivejšia a jasnejšia. Keď sa mi náhodou stalo, že som tento krém zabudla použiť, zdalo sa mi, že vyzerá akosi „zvädnutejšie“ (prepáčte mi ten výraz – vhodnejšie prirovnanie ma nenapadlo :)). Bioderma Matriciane Multi-Défense obsahuje Matricium®, ktorý pleť zásobuje živinami a tak stimuluje bunkovú regeneráciu. Taktiež v zložení nájdete Carnosin, čo je veľmi silný antioxidant a aj tí najväčší kozmetickí analfabeti vedia, že antioxidanty udržujú našu pleť mladučkú, sviežu a pružnú.

Krém Matriciane Multi-Défense sa podľa môjho názoru hodí všetkým typom pleti a ak hľadáte produkt, ktorý Vám pleť vyživí a je vhodný aj ako podklad pod make up, mali by ste ho vyskúšať.

Zloženie:

AQUA/WATER/EAU, ISOTRIDECYL STEARATE, GLYCERIN, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, GLYCERYL STEARATE, OLEA EUROPAEA (OLIVE) OIL UNSAPONIFIABLES, LAUROYL LYSINE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, CARNOSINE, SODIUM HYALURONATE, TOCOPHEROL, PENTYLENE GLYCOL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, 1,2-HEXANEDIOL, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, XANTHAN GUM, AMINOETHANESULFINIC ACID, SODIUM PHYTATE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, LACTIS PROTEINUM/WHEY PROTEIN/PROTEINE DU PETIT-LAIT, FRAGRANCE (PARFUM), SODIUM CHLORIDE, GLUCOSE, ALANYL GLUTAMINE, ARGININE HCL, SODIUM ACETATE, DISODIUM PHOSPHATE, SERINE, LEUCINE, MAGNESIUM CHLORIDE, POTASSIUM CHLORIDE, VALINE, SODIUM PYRUVATE, LYSINE HCL, HISTIDINE HCL, PROLINE, CYSTEINE HCL, HYDROXYPROLINE, GLUTAMIC ACID, ASPARAGINE, THREONINE, INOSITOL, ADENINE, ALANINE, ASPARTIC ACID, GLYCINE, METHIONINE, TYROSINE, PHENYLALANINE, TRYPTOPHAN, ISOLEUCINE, SODIUM SULFATE, FOLIC ACID, FERROUS SULFATE, CALCIUM PANTOTHENATE, THIAMINE HCL, PYRIDOXINE HCL, NIACINAMIDE, ASCORBIC ACID, THYMIDINE, CYANOCOBALAMIN, THIOCTIC ACID, RIBOFLAVIN, SODIUM METASILICATE, ZINC SULFATE, ADENOSINE, GUANINE, RIBOSE, BIOTIN, AMMONIUM MOLYBDATE,AMMONIUM VANADATE, COPPER SULFATE, MANGANESE CHLORIDE.

4 komentáre:

  1. Pekne a veľmi čítavo napísaná recenzia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Elka, dakujem velmi pekne, ani nevies ako si ma potesila. Prave pisem knihu, tak sa snazim si vycibrit svoj styl pisania. Aj ked jasne, ze recenzie a kniha su dve odlisne veci, vzdy mi takato pochvala zdvihne naladu :) Este raz vdaka!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fúha knihu! No teda Tinuš, tak držím palec, nech to ide od ruky.

    OdpovedaťOdstrániť