Bioderma Photoderm MAX Tyčinka na pery SPF 50+

Prvý krát som sa s tyčinkou na citlivé miesta s faktorom SPF 50 stretla pred niekoľkými rokmi. Kúpila si ju moja sestra, ale od inej značky, nakoľko nechcela svoje znamienka na bruchu nechať na pospas priamemu slnečnému žiareniu. Vtedy som si povedala, že je to fajn nápad, ale nevenovala som danému produktu väčšiu pozornosť.

O pár rokov neskôr sa zo mňa stal hotový fanatik v starostlivosti o pokožku a nedávno som si uvedomila, že keď sme na dovolenkách, natierame sa opaľovacími krémami od hlavy po päty, ale existujú miesta, ktoré zostávajú nechránené pred agresívnymi slnečnými lúčmi. No a pery rozhodne k týmto zanedbaným miestam patria. Pery sú veľmi jemné a je na nich naozaj tenká pokožka. Keď vezmeme do úvahy tento fakt, treba sa k starostlivosti o pery počas opaľovania sa postaviť trochu zodpovednejšie. A na tento účel Vám poslúži Photoderm MAX tyčinka na pery a citlivé miesta od Biodermy. 

Bioderma Photoderm MAX Tyčinka na pery SPF 50+
Zdroj: parfums.sk


Tyčinka váži 8 g. Keď ju otvoríte, zistíte, že je chránená ešte jedným ochranným krytom. Keď odstránite aj ten, nič Vám už nebráni vo vysunutí tyčinky a následnej aplikácii buď na pery, alebo na iné citlivé miesta. Tyčinku si môžete dávať na materské znamienka, pod oči, skrátka na také miesta, kde máte tenkú pokožku, alebo kde sa ľahko spálite. Ja osobne som si za toto leto navykla používať Photoderm MAX tyčinku ako balzám na pery a môžem s kľudným svedomím povedať, že ho dokáže plne nahradiť. 


Nezanecháva na perách biely film, po aplikácii je transparentná, hydratuje pokožku a vďaka ochrannému faktoru SPF 50+ je garanciu nepretržitej ochrany pri priamom slnečnom žiarení. Tyčinka je vodeodolná, čiže nemusíte opakovať jej aplikáciu po pobyte vo vode. Inak používam ju každý deň aj viac krát už takmer mesiac a pol a mám pocit, ako keby z nej vôbec neubúdalo, čiže tento produkt je rozhodne dobrou investíciou :) Ako ste na tom Vy? Používate podobné tyčinky, alebo na pery nepoužívate v lete žiadnu špeciálnu starostlivosť?


Zloženie:

DISOPROPYL SEBACATE, OZOKERITE, PETROLATUM, OCTOCRYLENE, MYRISTYL LACTATE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, WATER (AQUA), BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, MICROCRYSTALLINE WAX (CERA MICROCRISTALLINA), PARAFFIN, TRIISOSTEARIN PEG-6 ESTERS, BEESWAX (CERA ALBA), C12-16 ALCOHOLS, ECTOIN, MANNITOL, GLYCYRRHIZIC ACID, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, DECYL GLUCOSIDE, HYDROGENATED LECITHIN, PALMITIC ACID, DIMETHICONE, TRISODIUM EDTA, PROPYLENE GLYCOL, XANTHAN GUM, CITRIC ACID, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BHT, PROPYLPARABEN.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára